Winkelwagen

Order afhandeling


++ Wij zijn vrijdag 21 juli gesloten ++
Adres: De orderafhandeling is afhankelijk van de voorraad en de betaalmethode.
U kunt in onze webwinkel makkelijk betalen met:

Bestellingen van voorraad artikelen die voor 16.00u. volledig zij afgerond, worden de zelfde dag nog met PostNL verstuurd.

U krijgt van de vervoerder een email met een trackingcode waarmee u de zending kan volgen.
Bezorging in Nederland en Vlaanderen is de volgende dag.
NB: Wij hebben geen invloed op de doorlooptijden van de bezorging.

Kijk HIER voor de paketbezorging rondom de feestdagen.
++ Wij zijn vrijdag 21 juli gesloten ++

Bestellen Betalen Levertijd Retourneren

Bestellen. <Terug>
Een gemakkelijk en overzichtelijk bestelproces bij Jetdirect.
Aan de hand van duidelijke categorieen, ondersteund door duidelijke afbeeldingen en de snelle laadtijden, bent u in een handomdraai bij het door u gezochte artikel.
Daar waar mogelijk worden bij het artikel aanverwante artikelen als optie aangegeven die betrekking hebben op het door u gekozen artikel of het monteren ervan vereenvoudigen.

Prijzen.
Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief BTW.

Hulp bij het zoeken.
Kunt u een artikel niet vinden, neem dan contact met ons op. Wij kunnen u altijd ondersteunen en adviseren.
Ook met technische vragen kunt u een beroep doen op onze jarenlange technische ervaring.

Bekijken van uw winkelwagen en het totaalbedrag.
Wanner u een artikel in de winkelwagen doet komt u automatisch op de winkelwagen pagina. U kan dan uw bestelling afronden of verder winkelen door op de knop Terug te klikken. Links boven het producten menu vindt u winkelwagen met een beknopt overzicht van uw bestelling met het totaalbedrag. U kunt hier uw bestelling controleren, eventuele aantallen veranderen of artikelen verwijderen. Uiteraard kunt u nog enkele artikelen toevoegen door in het producten menu links op de pagina naar de artikelen te gaan die u alsnog wilt bestellen.
Het aangegeven totaalbedrag is exclusief de eventuele verzendkosten.

Het afronden van de bestelling
1 Kies verzend methode.
Als u klaar bet met winkelen, klikt u op bestellen in het winkelwagen overzicht aangegeven op het hoofdscherm. Hier kiest u het land van bestemming en de verzend methode. U kan ook kiezen voor Ophalen na afspraak, u kan dan per mail of telefonisch een afspraak maken om uw bestelling at te komen halen in Nijmegen. Let op: wij hebben geen winkel, enkel een kantoortje aan huis, u kan bij ons niet Pinnen.

2 Kies betaalmethode
U kan op verschillende manieren betalen.
iDEAL: na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) wordt u doorgezonden naar het IDEAL betaal scherm zoals u gewent bent.
BanContact - MisterCash: Een populaire betaalmethode voor onze Belgische klanten. Na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) wordt u doorgezonden naar de Sisow pagina. Daar selecteert u BanContact - MisterCash, en u geeft uw gegevens in zoals u gewent bent.
Bankbetaling (vooruitbetaling via bank): Na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) krijgt u na het afronden van de bestelling een email met uw bestelbevestiging en onze bankgegevens.
Contant (bij ophalen in Nijmegen): Na het maken van een afhaal afspraak, komt u uw bestelling afhalen en betaalt u contant. Let op: Wij hebben geen winkel, u kan bij ons niet Pinnen.
PayPal (CreditCard): CreditCard betalingen handelen wij af via Paypal. Na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) wordt u doorgezonden naar de Paypal pagina. Heeft u nog geen Paypal rekening, dank kunt u simpel en kosten loos een (eenmalige) Paypal rekening openen.
PayPall: Na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) wordt u doorgezonden naar de Paypal pagina, u handelt hier de Paypal betaling af zoals u het gewent bent.
SOFORT Banking: Een populaire betaalmethode voor onze Franse en Duitse klanten. Na het ingeven van de adresgegevens (op volgende pagina) wordt u doorgezonden naar de Sisow pagina. Daar selecteert u SOFORT Banking, en u geeft uw gegevens in zoals u gewent bent.

Buitenlandse bedrijven met een BTW nummer.
Plaatst u als niet Nederlands bedrijf een bestelling en u wilt gebruik maken van de 0% regeling vink dan "Intracommunautaire bestelling / Vrijgesteld van BTW" aan en geef uw BTW nummer op. In het volgende scherm ziet u uw bestelling zonder de Nederlandse BTW. LET OP: wij moeten uw BTW nummer controleren, we doen dat bij Buitenlandse bedrijven met een BTW nummer. Plaatst u als niet Nederlands bedrijf een bestelling en u wilt gebruik maken van de 0% regeling vink dan "Intracommunautaire bestelling / Vrijgesteld van BTW" aan en geef uw BTW nummer op. In het volgende scherm ziet u uw bestelling zonder de Nederlandse BTW. LET OP: wij moeten uw BTW nummer controleren, we doen dat Buitenlandse bedrijven met een BTW nummer. Plaatst u als niet Nederlands bedrijf een bestelling en u wilt gebruik maken van de 0% regeling vink dan "Intracommunautaire bestelling / Vrijgesteld van BTW" aan en geef uw BTW nummer op. In het volgende scherm ziet u uw bestelling zonder de Nederlandse BTW. LET OP: wij moeten uw BTW nummer controleren, we doen dat HIER. Tevens dient het lever adres aantoonbaar gerelateerd te zijn aan het bedrijfsadres. Geef u een ander lever adres in als het adres dat geregistreerd is bij uw BTW nummer dan moet u ons kunnen bewijzen dat het lever adres ook een zakelijk adres is, gerelateerd aan uw BTW nummer.http://ec.europa.eu/taxation_customs/vies/?locale=nl. Tevens dient het lever adres aantoonbaar gerelateerd te zijn aan het bedrijfsadres. Geef u een ander lever adres in als het adres dat geregistreerd is bij uw BTW nummer dan moet u ons kunnen bewijzen dat het lever adres ook een zakelijk adres is, gerelateerd aan uw BTW nummer. Tevens dient het lever adres aantoonbaar gerelateerd te zijn aan het bedrijfsadres. Geef u een ander lever adres in als het adres dat geregistreerd is bij uw BTW nummer dan moet u ons kunnen bewijzen dat het lever adres ook een zakelijk adres is, gerelateerd aan uw BTW nummer.

3 Vul uw gegevens in.
Na het ingeven van de verzend- en betaal methode, klikt u op volgende.
In dit scherm ziet u uw bestelling met de eventuele verzendkosten.
Onder dit overzicht geeft u uw adres gegevens in. De gegevens die u invult worden beschouwd als het factuuradres en verzendadres. Wilt u een ander verzendadres invullen, klik dan op het vakje voor Verzending naar een ander adres. Er zullen nu gegevens worden gevraagd waar de bestelling afgeleverd moet worden.
Bij opmerkingen kan u bijvoorbeeld nog details over uw bestelling ingeven.
Na het accepteren van de algemene voorwaarden, kan u op volgende drukken.
In dit laatste scherm krijgt u het bestel overzicht, met alle door u ingegeven gegevens. Mocht er iets niet kloppen dan kan u met de knop terug, naar het scherm met de incorrecte gegevens en deze veranderen. Klikt u op Verzend bestelling, dan wordt uw bestelling verzonden, en wordt u eventueel doorgezet naar de betaalmethode van u keuze, waar u de betaling kan uitvoeren. Heeft u gekozen voor Bankbetaling (vooruitbetaling via bank) dan gebruikt u onze bankgegeven die op de bestelbevestiging zijn aangegeven.

Ik heb mijn bestelling helemaal afgerond maar ben een paar artikelen vergeten
Geen probleem. U maakt een nieuwe bestelling voor de artikelen die toegevoegd moeten worden. Doet u dit op dezelfde (werk) dag voor 16.00 u. en er zijn bij uw eerdere bestelling al verzendkosten in rekening gebracht, dan kunt u bij verzendmethode kiezen voor "Ophalen na afspraak". Er worden dan geen extra verzendkosten in rekening gebracht en voegen wij deze nabestelde artikelen bij de artikelen van uw eerste order. Mochten bij de nabestelling artikel toegevoegd zijn die hogere verzendkosten genereren dan bij de bestaande order dan zijn wij genoodzaakt om deze wel in rekening te brengen.

Betalen. <Terug>

U kan bij ons op verschillende manieren betalen.
Wij accepteren geen Western Union of cheques. We versturen enkel bestellingen waarvan wij de betaling binnen hebben.

iDEAL:
Betalen met iDEAL is in Nederland verreweg de meest gebruikte betaalmethode voor aankopen online. Een veilige betaling op een snelle en vertrouwde manier. Indien u hiervoor kiest wordt u geleid naar de keuze van uw eigen bank waar u de betaling uit kunt voeren zoals u gewend bent. U hebt meteen overzicht en kan controleren of het juiste bedrag wordt afgeschreven waarna u uw goedkeuring kunt geven. Door deze snelle en eenvoudige manier van betaling hebben wij ook meteen overzicht dat de betaling binnen gekomen is en kan de orderverwerking meteen in gang gezet worden. Hierdoor wordt de levertijd zo kort mogelijk gehouden.
BanContact - MisterCash: Een populaire betaalmethode voor onze Belgische klanten. Selecteert u deze betaalmethode dan wordt u doorgezonden naar de Sisow pagina. Daar selecteert u BanContact - MisterCash, en u geeft uw gegevens in zoals u gewent bent.
Bankbetaling (vooruitbetaling via bank):
Kiest u voor "Bankbetaling (vooruitbetaling via bank)" dan krijgt u de juiste gegevens van ons in uw bestel bevestiging email zodat u de betaling kunt voltooien.
Deze manier van betalen heeft als voordeel dat u de methode toepast zoals u gewend bent om uw normale rekeningen te betalen.
Zodra het totaalbedrag op ons rekeningnummer staat bijgeschreven versturen wij uw bestelling.
Enige punten waar u rekening mee moet houden bij deze manier van betalen:
. Een bankoverschrijving duurt in de regel 2 of 3 dagen langer dan bij iDEAL/BanContact-MisterCash/SOFORT Banking betaling, hierdoor wordt ook de levertijd verlengd.
. Vermeld altijd het 10 cijferige ordernummer vermeld in uw orderbevestiging email.
. Heeft u het orderbedrag overgemaakt en u krijgt geen verzend bericht van ons binnen 3 werkdagen, neem dan contact met ons op.
Contant (bij ophalen in Nijmegen): Na het maken van een afhaal afspraak, komt u uw bestelling afhalen en betaalt u contant. Let op: Wij hebben geen winkel, u kan bij ons niet Pinnen.
PayPal (CreditCard): CreditCard betalingen handelen wij af via Paypal. U wordt automatisch doorgezonden naar de Paypal pagina. Heeft u nog geen Paypal rekening, dank kunt u simpel en kosten loos een (eenmalige) Paypal rekening openen.
PayPall: U wordt automatisch doorgezonden naar de Paypal pagina, u handelt hier de Paypal betaling af zoals u het gewent bent.
SOFORT Banking: Een populaire betaalmethode voor onze Franse en Duitse klanten. U wordt automatisch doorgezonden naar de Sisow pagina. Daar selecteert u SOFORT Banking, en u geeft uw gegevens in zoals u gewent bent.

Bankgegevens
Jetdirect
IBAN nummer: NL56INGB0004388456
BIC/SWIFT nummer: INGBNL2A
KvK nummer: 09115429
BTW nummer: NL164321688B03

 

Levertijd. <Terug>

Levering van uw bestelling
Volledig afgeronde bestellingen van voorraad artikelen, die op werkdagen (maandag tot en met vrijdag), voor 16.00u bij ons binnen zijn, worden de zelfde dag nog verzonden.

Voor bestellingen naar Nederland en Belgie gebruiken wij PostNL.
PostNL bezorgt uw bestelling in Nederland en Vlaanderen de volgende (werk)dag, inclusief de zaterdag. Mocht er bij PostNL om een of andere reden vertraging ontstaan, dan moet u weten dat wij daar geen grip op hebben, en daar niets aan kunnen doen. Kijk hier voor pakketbezorging rondom feestdagen. U krijgt van PostNL een mail met daarin de tracking code van uw bestelling, zodat u de bestelling kan volgen.

Voorbeeld levertijden van PostNL in Nederland en Vlaanderen.

Dag van afgeronde bestelling

Dag van verzending:

Dag van levering:

Maandag voor 16.00 u.

Maandag

Dinsdag

Maandag na 16.00 u.

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag voor 16.00 u.

Dinsdag

Woensdag

Dinsdag na 16.00 u.

Woensdag

Donderdag

Woensdag voor 16.00 u.

Woensdag

Donderdag

Woensdag na 16.00 u.

Donderdag

Vrijdag

Donderdag voor 16.00 u.

Donderdag

Vrijdag

Donderdag na 16.00 u.

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag voor 16.00 u.

Vrijdag

Zaterdag

Vrijdag na 16.00 u.

Maandag

Dinsdag

Zaterdag en Zondag

Maandag

Dinsdag

NB. Een afgeronde bestelling is een bestelling waarvan de betaling bij ons binnen is.
Enkel voor voorraad artikelen.
Opgegeven dagen zijn levertijden aangegeven door PostNL, wij hebben hier geen invloed op.
Leveringen naar Belgie in 1 tot 2 (werk)dagen, naar de meeste Vlaamse plaatsen 1 (werk) dag.

 

Voor bestellingen buiten Nederland en Belgie gebruiken wij FedEX of PostNL.

Voorbeeld levertijden van FedEx en PostNL buiten Nederland en Belgie.

Land van bestemming

Levertijd in (werk) dagen.

Verzendkosten in Euro's

AT Austria

3-4

Max Euro 18,-

BG Bulgaria

3-6

Max Euro 18,-

CZ Czech Republic

3-5

Max Euro 18,-

BE Belgium

1-2

Max 18,- Bestellingen > Euro 100,- = Gratis verzending.

DE Germany

2-3

Max Euro 18,-

DK Danmark

2-3

Max Euro 18,-

EL Greece

5-7

Max Euro 18,-

ES Spain

3-5

Max Euro 18,-

FI Finland

4-5

Max Euro 18,-

FR France

2-3

Max Euro 18,-

GB Great Britain

2-4

Max Euro 18,-

IT Italy

3-6

Max Euro 18,-

LU Luxemburg

1-2

Max Euro 18,-

PL Poland

3-5

Max Euro 18,-

NL Nederland

1

Euro 8,- Bestellingen > Euro 100,- = Gratis verzending.

SE Sweden

2-4

Max Euro 18,-

SK Slovak Republic

3-6

Max Euro 18,-

+ Enkel voor afgeronde bestellingen (een bestelling waarvan de betaling bij ons binnen is.)
+ Enkel voor voorraad artikelen.
+ Opgegeven dagen zijn levertijden aangegeven door FedEx en PostNL, wij hebben hier geen invloed op.

 

Verzendkosten
Alle verzendkosten zijn inclusief BTW.
De verzending van bestellingen van boven Euro 100,- naar Nederland en Belgie is gratis.
Verzendingen naar Nederland altijd Euro 8,- ongeacht formaat of gewicht. Deze zendingen zijn altijd traceerbaar met de tracking code van PostNL.
Verzendingen naar de meeste EU landen maximaal Euro 18,- (zie tabel boven) al naar gelang de grootte, aantal en het gewicht.
De totale kosten van uw bestelling, de artikelen en de verzendkosten, worden altijd weergegeven voor u de bestelling definitief maakt.

Aflevering op een door u bepaalde dag
Het kan zijn dat u de bestelling niet in ontvangst kunt nemen op bepaalde dagen. U kunt in het opmerkingen veld aangeven op welke dag u de bestelling wenst te ontvangen. Zon- en feestdagen zijn uitgesloten.

Retourneren. <Terug>

Retourneren van te veel bestelde artikelen.
Artikelen die u te veel hebt besteld kunt u retour zenden. Hieronder geven wij aan hoe u de artikelen retour kunt zenden.
. Meldt de retourzending aan via het contactformulier.
. Geef in deze melding het ordernummer aan.
. Geef artikelnummer en aantal op.
. Controleer of teruggestuurde artikelen beschadigd zijn. Deze kunnen niet worden geretourneerd.
. Pak de artikelen goed in zodat tijdens vervoer geen schade kan ontstaan.
. Bewaar uw tracktrace code of de barcode van het pakket om uw pakket te kunnen volgen.

Zodra de retourzending bij ons binnen is krijgt u een bevestiging per mail.
De verzendkosten van de retourzending van te veel bestelde artikelen zijn voor rekening van de koper.
Het aankoopbedrag van de geretourneerde artikelen worden binnen 14 dagen overgemaakt op uw bankrekening waarmee u de betaling heeft voltooid van de opgegeven order.
Artikelen die speciaal voor u zijn besteld kunnen niet retour worden gezonden.

Retourneren van beschadigde verkeerde artikelen.
Ondanks dat wij veel zorg besteden aan het behandelen en verzenden van uw bestelling kan er tijd iets mis gaan. Controleer daarom altijd meteen de staat van uw bestelling bij binnenkomst. Schade dient binnen 2 dagen na aflevering te worden gemeld. Verkeerd geleverde artikelen kan u binnen 14 dagen aan ons retourneren.
De beschadigde en verkeerd geleverde artikelen kunnen kosteloos worden geretourneerd nadat de retourzending is behandeld en sturen wij u meteen het vervangende artikel.
Om dit zo snel mogelijk te realiseren kunt u handelen zoals hieronder omschreven.
. Meld uw schade artikel(en) met bijbehorend artikelnummer via het contactformulier.
. Geef het aantal op.
. Geef ordernummer op.

U krijgt van ons een bevestiging per mail van de opgegeven schade materialen.